Wycieczki i bilety na Formuła 1 Grand Prix Niemiec Nurburgring

Formuła 1 Grand Prix Niemiec Nurburgring

Mega Travel, lider wyjazdów na imprezy sportowe proponuje kibicom Formuły 1 bilety i wycieczki na zawody Grand Prix Niemiec na torze Nurburgring.

Jak kupić bilety na Formuła 1 Grand Prix Niemiec?
Gdzie kupić bilety na Formuła 1 GP Niemiec na Nurburgring?
Jaka jest cena biletu GP Niemiec?
Ile kosztuje wyjazd Formuła 1 GP Niemiec na Nurburgring?
Jak zamówić bilety lub wyjazd na Formuła 1 GP Niemiec na Nurburgring?
Odpowiedź na te i na wiele innych pytań znajdziesz w naszym serwisie.
Wszystkie usługi możesz zarezerwować w Polsce. Organizujemy wyjazdy dla klientów indywidualnych już od 2 osób oraz dla firm. Zapewniamy kompleksową usługę realizacji wyjazdu na Formuła 1 Grand Prix Niemiec. Rezerwujemy przelot, hotele, bilety na Grand Prix Formuła 1 oraz usługi dodatkowe.

Formula1-GP-Niemiec-Nurburgring
Wyścigi GP Nürburgring (lub Nuerburgring) w Niemczech od lat uważane są za jedne z najniebezpieczniejszych, a przede wszystkim najtrudniejszych w świecie Formuły 1. Dzieje się tak z powodu występujących na drodze niezliczonych zakrętów i pułapek, które sprawiają trudności wszystkim kierowcom bolidów Formuły 1. Wśród fanów motoryzacji tor Nürburgring znany jest także pod nazwą Ring bądź Zielone Piekło (Green Hell).

Pierwotna trasa powstała w latach 20. Biegła obok średniowiecznego zamku i miejscowości Nürburg w górach Eifel. Dzieliła się na dwie części: pętle południową o długości 7,747 km – Südschleife oraz pętle północną mającą 22,810 km- Nordschleife. W sumie kierowcy ścigali się ze sobą na torze, którego długość wynosiła 28,265 km, a ilość zakrętów dochodziła do liczby 174.
Pomiędzy wojnami światowymi Zielone Piekło straciło na znaczeniu, ale tylko po to by po wojnie ponownie odzyskać swoją pozycję na arenie Mistrzostw Świata Formuły 1. Poza główną imprezą Mistrzostw Świata na torze organizowano także takie zawody jak wyścigi 1000 km. czy 24 – godzinny.

W latach 60, rozgrywki Formuły 1 przeniesiono na sąsiedni tor Hockenheimring, ponieważ Ring przestał spełniać wymogi bezpieczeństwa. Kilka lat później rozpoczęto pracę nad jego modernizacją. Długość nowej trasy została skrócona do 20,8 kilometrów. Na początku lat 80 tor został ostatecznie ukończony i oddany do użytku.
Pierwszy ustanowiony rekord na torze Ring należał do Niki Lauda w 1975 r, który w ekspresowym tempie 7 minut (6: 58.6) przemierzył drogę. Jednak tytuł najszybszego kierowcy formuły 1 nie należał do niego długo, ponieważ już w roku 1983 Stefan Bellof został okrzyknięty nowym rekordzistą - 6:11.13. Jego wynik nie został pobity po dzień dzisiejszy.
W XXI wieku organizowanie wyścigów na Ringu znowu stanęło pod znakiem zapytania. Z powodu bankructwa i braku inwestorów trasę zamknięto. Ciekawostką jest jednak to, że w połowie czerwca każdego roku organizowane są tam wyścigi, 24 Hours Nürburgring weekend, w którym bierze udział 220 samochodów o różnej mocy silnika, ponad 700 kierowców ( w tym amatorzy i profesjonaliści).