Najważniejsze pytania - wyjazdy na mecze reprezentacji

ZASADY REZERWACJI WYJAZDÓW NA MECZ PIŁKI NOŻNEJ REPREZENTACJI POLSKI

Jak zakupić bilet, który mnie interesuje?
Aby kupić bilet należy złożyć zamówienie w formie pisemnej (formularz zamówienia) na adres: sport(małpa)megatravel.pl Zamówienie zostanie potwierdzone zwrotnym e-mailem wraz z potwierdzeniem dostępności biletów na mecz.

Zawarcie umowy
Jeśli są Państwo zdecydowani na zakup wyjazdu należy podać dane konieczne do przygotowania umowy:
Nazwisko i imię, adres zamieszkania, datę urodzenia, nr telefonu
Doradca wyśle umowę mailem. Należy ją odesłać podpisaną i dokonać wpłaty.

Warunkiem realizacji wyjazdu jest wpłata pełnej kwoty na konto Biura Podróży po otrzymaniu umowy. Zamówione bilety nie podlegają zwrotowi ani wymianie.

Od czego zależy cena wyjazdu na mecz?
Cena jest uzależniona od kategoryzacji biletów.

Jakie są rodzaje biletów na mecz?
Są różne kategorie biletów. W większości stadionów dzielą się na bilety 1,2,3 kategorii.

Stadion-Narodowy.gif
Uwaga: podane kategorie mogą się różnić od oficjalnych kategorii biletów

Jak wygląda bilet?
Bilety mają różny wygląd i formę graficzną. W większości przypadków będą miały formę pdfu do wydruku.

Kiedy będzie dostarczony bilet na mecz?
Zazwyczaj dostarczamy bilety 7-14 dni przed meczem

Czy jest możliwość odebrania biletów w dzień meczu, na stadionie?
Nie, bilety dostarczane są tylko i wyłącznie na wskazany adres email.

Czy mogę zwrócić zakupiony bilet?
Zamówione bilety nie podlegają zwrotowi, ani wymianie.

Czy bilety są imienne?
Zazwyczaj bilety nie są imienne. W niektórych przypadkach może figurować na nich nazwisko innej osoby. Szczególnie, gdy wejście odbywa się na podstawie karty kibica .

Czy jest wymagane posiadanie karty kibica
Posiadanie Karty Kibica RP przy wejściu na stadion NIE JEST wymagane.

Czy są bilety zniżkowe dla dzieci?
Istnieje możliwość zakupu biletów rodzinnych.
Przy zakupie biletów przewidziano np. następujące możliwości:
-1 opiekun + dzieci
-2 opiekunów + dzieci
-1 dziecko + opiekunowie
-2 dzieci + opiekunowie

W sektorze rodzinnym nie ma możliwości zakupu pojedynczego biletu. Dzieci po 12 roku życia muszą kupić bilet normalny (jako rodzic). Nie można kupić biletów tylko dla osób powyżej 12 roku życia.
Poza sektorem rodzinnym dzieci nie mają zniżek.
Dziecko siedzi na swoim miejscu ! (nie na miejscu rodzica).

Co w przypadku zmiany terminu meczu?
W przypadku zmiany terminu rozgrywania meczu z przyczyn niezależnych od biura podróży nie ponosimy odpowiedzialności za wynikające z tego tytułu komplikacje. Nie ma możliwości zwrotu pieniędzy. Bilety zachowują swoją ważność na nowy termin rozgrywania spotkania.

Czy w zamówieniu muszę podawać dane wszystkich osób kupujących bilety?
Tak. Ze względu na przepisy obowiązujące należy podać wszystkie dane osób kupujących bilety. Na życzenie dystrybutorów biletów mogą one zostać przekazane odpowiednim władzom, np. policji.

Czy miejsca będą obok siebie?
Bilety są w parach. Wybór miejsc nie jest zależny od nas, jednak zawsze staramy się umieścić Państwa obok siebie przynajmniej w parach.

Dlaczego zmianie uległa cena wyjazdu na stronie internetowej, 3 miesiące temu cena była inna?
Ceny pakietu są uzależnione od terminu rezerwacji, atrakcyjności meczu, itp. Czasami może być wyższa, niż podana. Zazwyczaj im bliżej meczu typ cena jest wyższa.

Czy dysponujecie biletami typu VIP lub lożami?
Tak, dysponujemy w sprzedaży takimi biletami. W tej sprawie prosimy o kontakt z naszymi doradcami

Co obejmuje cena pakietów VIP?
Zazwyczaj są to bilety na mecze w najlepszych miejscach na stadionie. Zazwyczaj z cateringiem na stadionie: ciepłe posiłki, przystawki, wybór alkoholi

Skąd pochodzą bilety na mecze?
Bilety w oficjalnej dystrybucji bardzo często są dostępne jedynie dla właścicieli kart kibica i karnetów sezonowych. Część zostanie przeznaczona dla kibiców gości i VIPow. Bardzo niewielka część trafi do sprzedaży dla pozostałych kibiców, czyli są praktycznie niedostępne.
Nasza firma oferuje bilety z odsprzedaży oraz organizuje pakiety zawierające także noclegi, wyżywienie oraz inne usługi.
Pozyskujemy bilety nie tylko bezpośrednio od klubów, ale kupujemy je też od zaufanych dostawców i autoryzowanych sprzedawców. Nie jesteśmy sprzedawcą biletów. Dokonujemy ich zakupu na rzecz klienta i jego zlecenie od oficjalnych dostawców, dystrybutorów, organizatorów imprez, członków klubu kibica, właścicieli karnetów sezonowych i zwykłych kibiców.
Ceny biletów ustala ich bezpośredni sprzedawca i mogą one kształtować się powyżej lub poniżej wartości nominalnej.

Gwarancja dostarczenia biletów
Dokładamy pełnej staranności, aby wszystkie oferowane usługi spełniały oczekiwania klientów.
Współpracujemy od wielu lat z doświadczonymi dostawcami biletów. Ponosimy pełne ryzyko związane ze specyfiką biznesu i nie przerzucamy go na klienta.
Jako doświadczony organizator wyjazdów posiadamy gwarancję ubezpieczeniową oraz zezwolenie organizatora turystyki, która w pełni zabezpiecza interesy klientów na wypadek naszej niewypłacalności lub wady usługi. Na wszystkie nasze usługi wystawiamy faktury. Tych zabezpieczeń nie posiadają firmy, które zajmują się jedynie sprzedażą w internecie, nie posiadając nawet siedziby w Polsce.